SIGURNA KUPNJA
SSL ENKRIPCIJA UZ
CorvusPay PLATFORMU
Ne kupujte putem javnih računala i Wi-Fi hotspota. Naime, javna mreža Vam ne garantira sigurnost. To vrijedi i ako istom pristupite putem dobivene lozinke u baru ili restoranu. Antivirusni i antispyware softveri trebaju biti ažurirani.
Često se na stranicama pojave skočni prozori (poznatiji kao pop-up). Iako su većinu izradili oglašivači, neki prozori mogu sadržavati i zlonamjeran ili nesiguran kôd. Budite oprezni, nemojte klikati baš na sve što vidite.
I, da. Ima li web stranica naznačenu adresu, broj telefona i slične kontakt podatke koje je moguće provjeriti? Nazovite ih da provjerite sjedi li za telefonom robot ili stvarna osoba.
Sigurno ste već čuli za SSL (eng. Secure Sockets Layer), sustav koji automatski prebacuje na tzv. "sigurne, kriptirane stranice", koje možete prepoznati po dodatku slova "s" na URL adresi.
To je znak da je vaša transakcija sigurna. Drugi znak koji vam može pomoći u prepoznavanju sigurnosne stranice je tzv. padlock - mali lokot ili ključ, čija se ikona nalazi kod upisanog pojma u tražilici (vidi fotografiju iznad). I to je oznaka da su podaci stranice šifrirani, a to znači i sigurni.
Certifikat je treći način kojim možete provjeriti sigurnost web stranice. Potražite oznaku poput “Verified by Visa” ili provjerite ima li web stranica sklopljena podržavajuća rješenja. Mi na primjer imamo ugovor s CorvusPay sustavom.
Odlučili ste se za kupnju.
Jeste li pročitali informacije web trgovine o Zaštiti privatnosti na Internetu? Da, svaki renomirani web shop nudi informacije o tome. Ako stranica nema dio o zaštiti podataka, trčite glavom bez obzira. Obraćate li dovoljno pažnje vašim lozinkama? Ili, poput većine korisnika koristite imena, datume rođenja i brojevni niz 1234?
Lozinka koju je lako probiti može dovesti do posljedica velikog razmjera kao što su:
Shvatili ste.
Koristite različite lozinke za različite račune i sve četiri kategorije znakova:
Ako korisnik želi kupiti proizvod ili se želi pridružiti organizaciji na internetu morat će popuniti obrazac s osobnim informacijama.
S obrascima treba biti pažljiv. Obratite posebnu pažnju na sitna slova i pregledajte sva polja prije plaćanja. Greške pri ispunjavanju polja mogu vas obvezati da se pridržavate navedenog.
Razmislite - Jesu li informacije koje se traže u obrascu zaista potrebne web trgovini? Ako nisu, možda se radi o prijevari.
Ni pod kojim uvjetima ne šaljite financijske informacije poput PIN-a i privatne informacije putem e-maila.
Nikada ne prebacujte novac nepoznatom primatelju.
Kreditna kartica, debitna kartica, gotovina,... ili?
Sigurno ste se pitali koji je najsigurniji način plaćanja putem Interneta.
Odgovor je kreditna kartica.
Zašto?
Kreditnom karticom koristi se osoba koja je potpisala ugovor. Utvrdi li se da je koristi netko drugi, isti će biti zakonski sankcioniran.
To je kao da Vas prevare muž/žena. Vi sumnjate, no teško ćete to dokazati nemate li fizičkih dokaza. Ako imate poruke koje je putem Interneta razmjenjivao/la sa svojim ljubavnikom, možete ući u trag.
Shvatili ste. Kupnja kreditnom karticom putem interneta sigurnija je od fizičke kupnje u dućanu.
Ukradeni novac bit će vam vraćen, za razliku od fizički ispražnjenog novčanika kada se s novcem možete pozdraviti.
Prema Zakonu o povjerenju online kupaca iz 2010. (američki zakon sličan našem Zakonu o zaštiti potrošača) za svaku je tvrtku protuzakonito davanje broja Vaše kreditne kartice trećim stranama.
Preporučujemo da prilikom kupnje napravite PrintScreen ili kopiju na web stranicu, iz čega se jasno vidi što ste naručili, kao i stranicu koja prikazuje naziv tvrtke, poštansku adresu, broj telefona i pravne uvjete te politiku povrata robe.
Često ćete dobiti mail s potvrdom o kupnji. Spremite ga ili, još bolje, isprintajte.
Barem jednom mjesečno pregledajte izvještaje o svojim troškovima da biste provjerili ima li neovlaštene potrošnje.
Otkrijete li nešto neobično, odmah kontaktirajte Banku koja vam je izdala karticu.
Dostava proizvoda jedna je od opcija “podizanja” robe jer mnoge web trgovine nude mogućnost podizanja u svojim fizičkim poslovnicama / trgovinama.
Shipping se često ne naplaćuje, no ako se naplaćuje treba na njega obratiti pozornost.
Zašto?
Iznos shippinga bi se u idealnom slučaju trebao uračunati već prilikom narudžbe proizvoda. Nažalost, ponekad se dogodi da kupac nije upoznat s troškovima dostave pa se pri primitku proizvoda neugodno iznenadi.
Kako biste izbjegli slične situacije, budite sigurni da u potpunosti razumijete uvjete kupnje. Također, pažljivo čitajte tekst pisan malim fontom.
I još jedan savjet...
Prema zakonu, tvrtka treba poslati vašu narudžbu u vremenskom roku koji je naveden prilikom kupnje. Ako nije naveden vremenski okvir, trgovac treba isporučiti proizvod u roku od 30 dana ili vas obavijestiti o suprotnome.
To vam daje priliku da otkažete narudžbu ili se izborite za određene pogodnosti.
UVJETI POSLOVANJA
Copyright © HYPERLIFT d.o.o. 2020.
Developed by RedCode Web Design
Želite li primati naše novosti, akcije i ponude, prijavite se na mailing listu.